Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

ZIELONE CANDY na szczęście ;)

Kto ma ochotę na trochę zieleni?
Palec do budki! :)

Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla Was candy z okazji wielkiego otwarcia (oficjalnego) COTTONI.
Musiał to być misiu, a w zasadzie zielona jak szczypiorek miśka :)
Zielony, to kolor nadziei, a ja nadzieje mam ogromną.
No i koniczynka, o tych zielonych czterolistnych kiedyś Wam pisałam. 
Jest więc i ona.
Niech więc się szczęści i mnie i Wam Kochani!


Podoba się zielona misia?
Zatem zapraszam do zabawy.

Zasady proste i zrozumiałe mam nadzieję:

1.Załączamy na swoim blogu zdjęcie z podczepionym linkiem do tego posta.
2. Deklarujemy chęć udziału w losowaniu poniżej w formie komentarza.
3. Dołączacie do obserwatorów bloga
4. Można zwiększyć swoje szanse udostępniając informację na Facebook'u (wówczas do losowania wchodzimy podwójnie ;). Do fanpage'a COTTONI przejdziecie również z bloga (mała ikonka po prawicy)
Udostępnienia FB dokonujcie pod zdjęciem właśnie z fanpage, żeby łatwiej mi było zweryfikować, kto tam dokonał zgłoszenia. Konkurs prowadzony jest dwutorowo, czyli blogowo i fejsbukowo ;). Wszystko jasne?
4. Zachęcam również do polubienia fanpage'a COTTONI
5. Zgłoszeń dokonujemy do 31 stycznia 2014.
6. Wyniki ogłoszę w dniu moich urodzin, czyli 02 lutego :) 



Powodzenia życzę Kochani!

Wasza A.

239 komentarzy:

  1. Miś piękny:-) z chęcią przygarnę dla moich dzieci:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma dużo nadziei :) Mam i ja ogrom jej :)
    Zapisuję się więc czym prędzej :)
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ja zgłaszam swojego paluszka pod budkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja zapisuję się do kolejki - śliczna Misia. Banerek na moim blogu: http://po-kims-to-mam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie brzmi - kto by nie chciał? ;) Ja chcę! Misia jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oczywiście, że się zaopiekuję maleństwem :)
    ustawiam się w kolejce!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia przeurocza ,ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chetna , tym bardziej że zielony to mój ulubiony kolor, a misia bardzo podoba się mojej wnusi Matyldzi, z pozdrowieniami Danka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, przepiękny misio

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również z radością wielką wygram misia, na blogu umieściłam link ale chyba nie do końca jeszcze wiem jak to robić, w każdym razie jest :) (na fb oczywiście też :))

    OdpowiedzUsuń
  11. No jasne, że jestem chetna :)
    Z powodu braku bloga, udostępniam informację o zabawie na FB :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że jestem chętna. Nie mam bloga więc podaję mail asiajedrzejek@gmail.com i na facebooku udostępnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem wielką fanką Twoich Misiaków, więc słowami wyrazić nie potrafię z jak ogromną chęcią się zapisuję! Obserwuję już jakiś czas, informację zamieszczam na blogu i czekam, z niecierpliwością czekam wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba Panna Misia, więc staję w drugiej kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. W związku z tym, że potrzebuję optymizmu chętnie przygarnę coś na szczęście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiak śliczny, więc się po niego zgłaszam. Na Facebooku - Ewelina Michałowska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. chętnie ją przygarnę, w prezencie dla mojej chrześnicy i dołączam do Twojej zabawy na moim blogu. pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Oczywiście dołączam! I na fb też się zapisałam ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejku, jaka piękna Misia! Bardzo chciałabym, żeby swoją czterolistną koniczynką przynosiła mi szczęście. Nie mam wątpliwości, że dobrze czułaby się w moich równie zielonych jak jej ubranko czterech ścianach, więc spróbuję szczęścia. :)
    Pozdrawiam,
    Misiunia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo cudeńko. Niezła z niej modnisia :) wszystkie warunki spełnione i na blogu i na fb. Pozdrawiam Ania z Plum in the kitchen :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam!
    Z radoscią biorę udział w Candy i tu i na fb.
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna panna Misia ;) Nadzieja i szczęście, tak para doskonała, jak Twoje misiaki i nie tylko
    Pozdrawiam Na fb Joanna Romaniszyn

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka ślicznotka! :) Zgłaszam się po troszkę szczęścia :)
    FB: An Ar :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, zielony to też kolor lasu, w którym zawsze odpoczywamy....
    Chętnie przygarniemy pannę misię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna zieloniutka nadziejka ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny prezent , więc z wielką checią biorę udział tutaj i na FB . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, bo (zdradzę Ci swoją tajemnicę) zawsze chciałam mieć Twojego misia. Mam nadzieję, że i Tobie przyniesie dużo szczęścia i siły do dalszej realizacji marzeń!
    Udostępniłam post na FB (Aleksandra Kacała)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny misiu, z koniczynką na szczęście:), mam nadzieje że będzie nasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak otworzyłam stronę Ala zapuściła żurawia i mówi"mamo tup Ali misi"
    Bierzemy udział i my:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poproszę tego Misia pełnego szczęścia i nadziei, lubię, obserwuję i udostępniam na fb

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam czerwień, ale ta misia w zieleni jest przecudowna! Zapisuję się!:))

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja jedynie piszę, że misia cudowna i udziału w zabawie nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Misia na pewno spodobałaby się mojej siostrzenicy więc dołączam i ja do zabawy, obserwuję, udostępniam na fb jako Ewa P..... a banerek znajduje się na blogu www.tepehandmade.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności! Jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego Candy ale mam nadzieję, że teraz właśnie się uda bo misia jest przecudna. Obserwuję jako Korespondentka wojenna albo Handmade Project - w zależności od fantazji bloggera ;) Na fejsie zaraz udostępniam! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z ogromną przyjemnością biorę udział w Candy na blogu i fb.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem czy wystarczy się zapisać tutaj,ale misia jest tak słodka,że zaryzykuje.W dobie wszechobecnych fejsbukowych stron ja tego jakos nie łapię.Jakos ciężko mi się porusza po FB,za stara już chyba jestem...

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią się zgłoszę po tak wesołego misiaka ;)
    Zielona koniczynka na szczęście również mi się przyda, na nowy rok xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie biorę udział ;) Będzie coś dla siostrzeńca.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie muszę wziąć udział :)
    ten rok również dla mnie będzie przepełniony własną przedsiębiorczością
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję od dawna jako Chichi Sama
    udostępniłam i polubiłam na fb jako Monika Bulińska

    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  40. Panna misiaczkowa sliczna a zielen to moj ulubiony kolor, a wiec chetnie sie zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  41. blog obserwuję już od dawna :) a w Misi się zakochalam! takie szczęście na szczęście :) nic tylko mieć nadzieję i czekac cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję już od dawna :) udostępniłam i na blogu i na fb liczę na szczęście - ale chyba jak każdy kto się po śliczniuchną Misiulkę w kolejce ustawił :) pozdrawiam i życzę powodzenia w działalności :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny! jak zawsze:) oczywiście, że się zgłaszam, na fb również. pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przy takim zainteresowaniu szanse mam malutkie, ale misia jest taka piękna , że się zgłaszam! Obserwatorem już jestem,a banerek umieszczam u siebie czyli myszkimamy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się do zabawy:)
    baner na fotoelfikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. poproszę tego misiaczka dla córci :) lubię i udostępniam na FB

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się zatem podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wtykam swój palec do budki! Trzymam kciuki za Ciebie i firmę oraz za siebie i losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się zielona misia, więc już stoję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie że się zapisuję! Bloga wprawdzie nie mam (jeszcze) ale ogromne chęci na misię owszem. Na FB info opublikowałam Marta R....l.pozdrawiam, życząc sobie po prostu szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Twoje misie i lubię tu zaglądać do Ciebie więc nie oprę się takiej pokusie. Szkoda, że nie mam FB bo szanse byłyby większe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się po zielonkawą Pannę!
    www.cookplease.blogspot.com banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się z moją Córcią Tosią, obie zakochałyśmy się bez pamięci w Miśce <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja chętnie zaprzyjaźnię się z Misią, a bardziej moja Córcia :-)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  56. CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDOWNAAAAAAAAAAAAA!!!
    Z checią staje w kolejce po MISIĘ, którą przekazałbym oczywiscie w ręce mojej córci, myślę, że byłaby idealna jako przytulacz do zasypiania, podróży i wszelkich wycieczek małych i duzuch.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi się ta miśka :)
    Ustawiam się w kolejce, może do mnie los się uśmiechnie :)
    banerek wisi na moim blogu pod adresem http://hobbyrekodzielo.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. prześliczny miś :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jako wielka fanka cottoni oraz Twoich misiaków z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  60. Baardzo przypadł mi do gustu - piękny miś !!! Życzę powodzenia z Cottoni !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu, oczywiście z ogromną przyjemnością ustawiam się w długaśnym ogonku:))))
    Misia Cudna:)))

    I jeszcze raz z całego serca Ci Gratuluję:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  62. TAAAAKI uroczy, taki śliczny, taki romantyczny, wyśniony, Miś -marzenie i ich cud spełnienie! w kolejce się ustawiam i liczę na cud i szczęścia łut :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią bym przygarnęła tego śliczniastego misia :3!
    Zgłaszam się oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  64. O kurcze.. 66 komentarzy przed mną ;/ Bedzie ciężko ale może się uda :) Chętnie staję w kolejce po tego misia albo raczej Panią misiową :) Śliczna jest :) Udostępniam też na FB jako Oliwia Karina Woźniak :) Wiec liczę ,że może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten Misia jest przeurocza :) oczywiście że zapisuję się w kolejce po Nią, mam nadzieje ze się uda, bo kocham misie :) na facebooku również udostępniłam zdjęcie jako Anna Rządkowska. Pozdrawiam ciepło i mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłąszam się, obserwuję od dawna i banerek u mnie na blogu :D pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopisuję się z wielką przyjemnością! Zielone IRLANDZKIE (chciałoby się rzec) Candy :) Cudnie! Irlandia jest moich ukochanym krajem! Miś byłby wspaniałym prezentem dla mojej siostry, która mieszka tam teraz :)

    Zapisałam się również na fb jako Ania Szeląg.
    pozdrawiam
    Ania z bloga: szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. z wielką chęcią dołączam do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Wita, zgłaszam się i ja. Baner na moim blogu http://artodecu.blogspot.com. Obserwuję jako Arto Decu. Polubiłam i udostępniłam jako Arto Decu.

    OdpowiedzUsuń
  70. Z przyjemnością :) banerek jest na Pracownia Katki.

    OdpowiedzUsuń
  71. Miś przepiękny! I na dodatek w moim ulubionym kolorze :) zgłaszam się do zabawy, obserwatorką już jestem, pozdrawiam:)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  72. Absolutnie nie przejdę obojętnie! Zielony to mój firmowy kolor! A zieloność w takim wydaniu jest przecudowna i milusia haha!
    Pozdrawiam cieplutko!
    aga melnik- Shamrock
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzięki Bogu, że istnieją Candy. Tylko dlaczego nie trafiłam tu wcześniej skoro tu tak gościnnie i ładnie?! Dołączam się do kolejki. Baner na 100zrobtosam.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  74. Aniu ile tu komentarzy!!Superrrrrrrr!!!Masz dla kogo tworzyć!!Ja też się dołączam do zabawy bo Misia jest cudowna i moja chrześnica Emisia byłaby wniebowzięta;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Biorę udział <3 ; prezent na urodziny mojej córeczki Julii , które ma w lutym.
    Obserwuję bloga jako Monika Marcinowska Płocharczyk
    Polubiłam funpage i zdjęcie na Fb.
    Udostępniłam na fb.: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1394906027428066&id=100007260463964

    OdpowiedzUsuń
  76. Z wielka przyjemnością się ustawiam w kolejce po cudną zieloną miśkę;)))
    Poplątana http://morisonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. polubione na fb i tu :) biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  78. Misia Pysia Zielonisia
    Lubię i obserwuję jako Róża Pyszka

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczności :)
    Obserwuję jako Paulaa K.
    Baner: http://codobregodzis.blogspot.com/
    na FB lubię jako Origami modułowe

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale cudowna :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :) Na fb jako Tro Janda :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Z przyjemnością biorę udział :) Misia jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękny jest, Amelka zielonego misia jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  83. misio jest piękny nie mam bloga więc podaję maila wiolettadlugaj@wp.pl - udostępnione na FB jako https://www.facebook.com/wiolettadlugaj

    OdpowiedzUsuń
  84. misio jest piękny nie mam bloga więc podaję maila wiolettadlugaj@wp.pl - udostępnione na FB jako https://www.facebook.com/wiolettadlugaj Wioletta Długaj

    OdpowiedzUsuń
  85. I tak na pewno wygląda wiosna :)) Ustawiam się w kolejce i mam NADZIEJĘ, że misią mnie odwiedzi i z chęcią u mnie zamieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  86. I my udzial swoj zglaszamy :) Baner zamieszczony na naszym blogu http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Biore udzial cudny mis informacja na blogu juz od dzis https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1354486754377031603#allposts

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj,

    z przyjemnością dołączam się do szacownego grona biorących udział w candy. Na fb i na moim blogu))
    zapraszam tez do świata ceramiki
    http://gliniany-zakatek.blogspot.com/
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  89. zglaszam sie na fb https://www.facebook.com/dominika.oraczynska

    OdpowiedzUsuń
  90. biorę udział miś piekniutki

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczności, moze przyniesie mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=726220170724403&set=np.109681144.100000962232375&type=1&ref=notif&notif_t=notify_me#!/paulina.cieslak.7370

      Usuń
  92. Ależ kolejka ! To ja też się w niej ustawiam po misię zieloniutką, cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zdecydowanie to miłość od pierwszego wejrzenia dla cudownej zieloniutkiej miśki :D
    Mając nadzieję na szczęście ustawiamy się w kolejce.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  94. Duże dziewczynki też lubią misie - chcę !

    OdpowiedzUsuń
  95. oj długa kolejka! Z chęcią biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  96. Aż żal byłoby nie skorzystać z okazji do wygrania jednego z Twoich wspaniałych misiaków :)
    Ten zielony jest taki optymistyczny :)
    Banerek na pasku bocznym o tu: handmadebyevi.blogspot.com
    Obserwuję od dawna na fb też spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja również staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jaka wspaniała, przesłodka Michalinka!! Zapisuję się, może ona zechce u mnie się zadomowić ;)

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  99. ustawiam się w kolejeczce po piękną misię! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. jeju jaka kolejka! co wcale mnie nie dziwi :)
    Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Miśka jest przeurocza i mnóstwo szczęścia od niej bije :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ania
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. wyrazam chec do udzialu w konkursie.Moze w koncu dzieki Misi bede miala w konkursach szczescie bo jakos do tej pory zero.

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudna Misia! Z przyjemnością o nią powalczę :)
    Banerek tutaj:
    http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Ło raju, ale kolejka! Jednak mam nadzieję, że misiunia trafi do mnie, bo kocha ten sam kolor, co ja i nosi niemal taką opaskę jak moja! Szybko się dogadamy :) Więc gdzie jej będzie lepiej niż u mnie ?! ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Oo oo.. ale kolejka ... Próbuję swoich sił i ja :-) Może się uda i Panna Misia zasiądzie w pokoju mojej Córki :-)) Niestety , nie mogę banera podlinkować :-( , zrobię to na FB :-)) Trzymam kciuki za siebie hihi :-))

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam
    zglaszam chęć :)
    dioddka1@gmail.com
    fb;https://www.facebook.com/ania.babu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. o rety, już tylu chętnych!!! ale i ja się ustawię po Pannę Zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy, choć konkurencja duża. Ale kto wie, może się uda i córcia się ucieszy!
    Banerek zamieszczony na blogu: www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękna jest
    Zapisuję się
    A obserwować, obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Misia jest prześliczna:) dała mi nadzieję więc i ja się zapisuję:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    A na FB również udostępniłam jako Moje Pasje
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapisuję się z miłą chęcią!!! Na FB również udostępniłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. staję grzecznie w kolejce :) ta jest wyjątkowa z koniczyną :) kto wie być może uśmiechnie się do mnie :)
    zapraszam na candy do mnie :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  112. staję w kolejeczce,może tym razem do mnie uśmiechnie się szczęście.
    banerek zamieściłam na :http://wkacie-decoupage.blogspot.com/, FB- udostępnione
    obserwuję jako: MagdaZ
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Biorę udział w zabawie :D misia jest przecudowna!
    Obserwuję jako: izisshe
    Banerek podlinkowany z przekierowaniem u mnie na blogu: http://matkablogujaca.blogspot.com/
    na FB udostępnione: https://www.facebook.com/Paulanowocinska oczywiście fanpage lubię i nie wątpię, że zostanę na dłużej, bo misiaki podbiły moje serducho.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapisuję się do zabawy mój blog to http://swiatkrzyzykow.blogspot.com/ zapraszam :) pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja dołączę do kolejki :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/
    Obserwuje - Hanka

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękny, trafiłam tu przypadkiem dzięki Fabryce Pomponika. Wspaniałe misiaczki, musisz mnóstwo serca i pracy wkładać w tworzenie takich arcydziełek :)
    Zgłaszam się oczywiście do rozdawajki. Mam zdjęcie na blogu i udostępnienie na fb, nie zawaham się ich użyć by wygrać tę irlandzką piękność ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam, bardzo chętnie przygarnę szczęściarza w zielonej odsłonie...

    Pozdrawiam
    Aśka P.

    OdpowiedzUsuń
  118. Chętnie przyłączę się do zabawy :), baner udostępniony na blogu http://blog.decorre.pl/
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  119. Coś cudownego. Zdolna z Pani bestia :) biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękna jest , ustawiam się grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  121. No to popróbuję szczęścia :). Zgłaszam się, banerek tutaj: http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ojjjjjjjj chyba coś z francuskiego " Marne szanse ", ale co mi tam, jak nie spróbuję, to się nie dowiem, czy czterolistna koniczynka przynosi szczęście, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  123. witam, zgłaszam się na rozdanie
    lubię/udostępniam na fb https://www.facebook.com/bozena.jedral?ref=tn_tnmn
    obserwuję jako bozenajedral
    plakat wklejony na blogu (prawy dolny róg) http://mama-trojki.blogspot.com/
    b.jedral@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudna!!! Chętnie przygarnę andziaszp@wp.pl. Tu udostępniłam https://www.facebook.com/agnieszka.ciesla.3745

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudowny jest tak jak wszystkie Twoje prace !! Piszę się na tego misiaczka !! anielskaszpulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. cudowna Misia... oczywiście też staję w kolejce..a obserwuję już od jakiegoś czasu...
    pozdrawiam ciepło!
    http://powiew-orientu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo chetnie stane w kolejce!Misia jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  128. Kolejeczka dłuuuuga i wcale sie nie dziwię a ja ją przedłużę :-)
    Misia w zieleniach jest śliczna :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Miś jest cudny w moim ulubionym kolorze- ustawiam się więc do kolejki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. Zielony, misiek i koniczynka ;-))) Marzę o takim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja też ustawiam sie w kolejce Twojego bloga juz dodałam do obserwacji i fb też obserwuje i udostępniłam i oczywiście zaprasam równiez do mnie Ewa.:-)))

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudowny! Będzie wyglądał cudnie w pokoju mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  133. łooo jaka miśka cudowna! :) oczywiście, że spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Z przyjemnością zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  135. Cuda czynisz,zgłaszam się z ogromną przyjemnością
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękna zielona misia :) Zgłaszam się do zabawy, banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ojej, jaka ona piekna... taka irlandzka :-) Staje wiec w kolejce, moze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Aniu niech Ci się szczęści. Ja uwielbiam Twoje misiaki i chętnie zaopiekuję się tą zieloną panienką.

    OdpowiedzUsuń
  139. I ja się zapiszę bo miśka rewelacyjna, banerek na http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Obowiązkowo się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Super Misia, kolejka długa, ale nadzieję i ja posiadam :) Kochana dużo szczęścia w swoim nowym zakątku!

    OdpowiedzUsuń
  142. Chyba potrzebny mi taki optymistyczny miś na szczęście, chętnie się zabawię z Wami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Bardzo chętnie przygarnę misia :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Podoba się, i to jak. Aż mi się łapki same wyciągają do tych misiowych łapek :) Banner już jest na http://magiamozaiki.blogspot.com, na fb też się zapisałam i trzymam za siebie kciuki ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  145. Szczęścia nigdy nie za wiele ... prawda ? :)
    Zatem i ja w ogonku grzecznie się ustawiam i łapki wyciągam po tę cudną zieloną misiową panienkę :)
    Cieplutko pozdrawiam :) Bea

    p.s. info o candy tu: http://beaartdecor.blogspot.com/
    oraz na FB

    OdpowiedzUsuń
  146. ahh ta zieleń - urocza miśka :)
    więc i ja się przyłączę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  147. Oczarowałaś mnie swoimi misiami!!!! Są fantastyczne!!!! Więc grzecznie dołanczam do ogonka chętnych przygarnąć ta cudną Misiulkę!!!! Lecę banerek wkleic na blogu i na fb
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  148. Ustawiam po się Misia w moim ulubionym kolorze! I zapraszam do siebie na Candy. Trwa do końca jutrzejszego dnia, a wyniki 16 stycznia, także w moje urodziny :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  149. Piękna ta Misia. Otwieram ramiona na jej przygarnięcie, jeśli tylko zechce ;)
    Ślicznie u Ciebie moja Droga. Cieszę się,że tu trafiłam.
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzinek;)

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. ojejciu jak długa kolejka... no nic wierzę, że los w końcu da mi szczęście i wygram Candy:) Pięknie u Ciebie więc zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  151. Ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce. Obserwuję jako mordoklejka838. Banerek u mnie na blogu.
    Lezę na FB żeby zwiększyć swoje szanse :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  152. Na taką zieloną misię ja też mam chrapkę więc dopisuję się do kolejeczki :)Przy okazji zapraszam do zabawy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  153. piekna ta misia zglaszam sie na candy pozdrawiam snieznie marta pingwiny@op.pl obserwuje na fb jako marta makiewicz

    OdpowiedzUsuń
  154. Przepiękny, marzenie, zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  155. Też się zgłaszam, bloga obserwuję jako Zielona Matka, na FB - Ania Seweryn, misia piękna, w moich kolorach, gdybym wygrała byłabym najszczęśliwsza na świecie, córa chyba też;)

    OdpowiedzUsuń
  156. Twoje prace sa:
    Przepiekne, Cudowne i Wyjatkowe...
    Duze uznanie...
    Z mila checia zagoszcz na stale i wezme udzial w zabawie :)
    Pozdrawiam...
    M.

    OdpowiedzUsuń
  157. uuu... jaka długa kolejka... :( ale: banerek jest tu http://mojeszycie1.blogspot.com/, polubiłam też na facebooku, no... chyba o niczym nie zapomniałam:) czekam niecierpliwie na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  158. Misia jest przeurocza:) Z wielką przyjemnością ustawię się do kolejki, choć jest dość długa:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Postanowiłam w tym roku spróbować rozkręcić własny interes. Jesteś jedną z osób która stanowi dla mnie wzór, że SIĘ DA :) Liczę, że taki zielony misiak z koniczynka (od szczęśliwej kobiety biznesu ;)) przyniósł by mi szczęście ! Szczególnie, że przy dwóch córach i sceptycznie nastawionym mężu :/ nie będzie to proste.
    Ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  160. kolejka długa ale ja jako miłośniczka i zbieraczka Misiów wszelkiej maści nie mogłam sobie odmówić ustawienia się na jej końcu :)
    obserwuję, banerek na blogu już jest! zaraz zaglądam do fb :)

    OdpowiedzUsuń
  161. ahh jest cudna! zresztą jak wszystkie Twoje misie:) życzę Ci powodzenia:) i sobie w losowaniu też:P

    OdpowiedzUsuń
  162. Z miłą chęcią dołączę do zabawy i powalczę o tak ślicznego misia FB Marta Kukulska

    OdpowiedzUsuń
  163. oj, jaka śliczna i zielona. Już tęsknię za wiosną. Stane cichutko w kolejce po szczęście z koniczynką :) Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  164. Ojej zapewne nie mam szans tyle chętnych. Antka cieszyłaby się z zielonej Misi. Bloga nie mam więc zostawiam namiar nina-c@wp.pl
    Życzę powodzenia w nowym przedsięwzięciu życiowym!!!
    Pozdrawiam,
    Nina&Antka

    OdpowiedzUsuń
  165. ja też się ustawię , choć szanse niewielkie...ale....
    http://haniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Zakochalam się w misiu :D Ale rzut oka wystarczył żeby stwierdzić, że cały blog jest przeciekawy! Więc natychmiast dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. Chcę taką zieloną misię na szczęście, szyjikolorowozyj.blogspot.com, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  168. Też się piszę po misia bo słodki

    OdpowiedzUsuń
  169. Zielony mój ulubiony więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Wygrać przy takiej ilości chętnych to cud.... a ja w cuda wierzę :) więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  171. O jaki piękny miś.... jest wspaniały :) Bardzo chetnie go przygarnę :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję jako: Magda Wrona
    Lubię na Fb: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  172. misiek boski!z chęcia się przyłączam i niecierpliwością czekam na wyniki:)
    pozdrawiam
    margow3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Śliczne! Chętnie bym wygrała dla mojej siostrzyczki. ;)
    Baner umieściłam w zakładce : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Piękny ten Twój szczypiorkowaty miś. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  175. Ja też spróbuję ustawić się w tej długaśnej kolejce, bo jest po co. Piękne prace tworzysz, dla mnie niedoścignione.
    Banerek zamieszczam na blogu http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  176. Z wielką chęcią biorę udział :-) Bloga obserwuję - Magda Mysłowska. Banerek na moim blogu.
    Zapraszam również na moje Candy http://mjakmagda.blogspot.com/2014/01/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  177. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  178. dopisuję się do listy oczekujących na szczęśliwego misiaka :) michasia_85@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Oj, chętnie przygarnę tyćko zielonego szczęścia! :)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  180. cudowna zielona misica, jestem chętną wziąć ją do siebie choćby dziś ;)))
    bawię się blogowo, baner udostępniony w zakładce 'cukiery'.

    OdpowiedzUsuń
  181. Śliczna zielona misia :) Chętnie przyłączę się do zabawy.Banerek na www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com
    Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  182. Z miłą chęcią dołączyłam się do obserwujących Twojego bloga. Jest świetny! Banerek również umieściłam u siebie na http://czasemszydelkoczasemhaft.blogspot.com Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  183. Oj ale dużo chętnych :) Ale wcale mnie to nie dziwi. Ja też staję, tylko tutaj, bo jak szczęście to będzie a jak nie to nawet FB nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Chętnych co niemiara! Ale i tak się ustawiam w kolejeczce!
    Banerek na: koralikowakraina.blogspot.com
    Pozdrawiam, Puszkova

    OdpowiedzUsuń
  185. Misia jest cudowna. Nie chcę deklarować, bo z finansami różnie, ale jeśli nie wygram, to chciałabym takę zamówić. A tymczasem zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  186. Cudowny Misiu, a raczej Miska. Chetnie bym takiego przygarnela :)
    Wstawiam rowniez baner do mnie na blog.

    OdpowiedzUsuń
  187. Ja też, ja też :-)
    Banerek u mnie na konopkowezamysly.blogspot.com
    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  188. witam.
    Zielona misia- cudowna.... czy wśród tylu zgłoszeń mam szansę....?? jeszcze chyba nigdy nczego nie wygrałam, ale spróbuję. banerek wisi.
    Pozdrawiam i lecę na inne posty do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  189. Misio cudo. Szybko staję w kolejce i zapraszam go do swojego domku :) Z okazji zbliżających sie urodzin wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  190. Misia jest cudna :).

    Chętnie i ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.